شرکت سبوس برنج صحرا

شرکت سبوس برنج صحرا

شرکت خوراک دام و خوراک صحرا دانه : تولید کننده انواع کنسانتره دامی و دان طیور در استانهای مازندران می باشد در کیلومتر 15 جاده جدید آمل به بابل  احداث گردیده و شامل کارخانه مجهز است:

این کارخانه که در سال 1385 راه اندازی شده است  که با مساحتی بیش از 40000 هزار متر می باشد دستگاه های پیشرفته ی این شرکت  ساخت شرکت ماکیتا ژاپون  بوده که ظرفیت آن بیش از 48000 تن در سال می باشد.

باید خاطر نشان کرد که به لحاظ اعمال دقت و کنترل کیفیت کاملتر در این شرکت طوری برنامه ریزیشده است که در کارخانه ، کنسانتره دامی و ، دان طیور  به صورت جداگانه و دستگاه های مجزا تولید می شود که با توجه به رعایت کلیه ضوابط تولیدی و کیفیت محصولات و همچنین رضایت مشتری، این شرکت در سال 1391 موفق گردیده است.

از طرفی این شرکت به دلیل قرار گرفتن در محیط ی که محصولات کشاورزی( گندم و برنج) تولید می شود دارای بهترین ،مرغوب ترین  و بزرگ ترین تولیدکننده های سبوس برنج دامی در سطح شهرهای بزرگ  مازندران واقع می باشند. مراکز و نمایندگی های معتبر فروش با کمترین قیمت به عرضه آن می پردازند.

این شرکت با پشتوانه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب خود توانست در کمتر از 2 سال(1385-1387) بیشترین میزان رضایت مشتریان را در بین فرو شندگان و تولید کنندگان خوراک دام(سبوس برنج) بدست آورد همچنین تمامی محصولات این شرکت دارای آنالیز پیشتهادی رشد که مورد تایید جهاد کشاورزی می باشد

شرکت سبوس برنج صحرا

آدرس:

مازندران -آمل شهرک بین المللی برنج cl9 شرکت سبوس برنج صحرا

تلفن:

32642437 ـ 011

شماره تماس: 8020-584-0911

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تکمیل اطلاعات

جهت تکمیل اطلاعات ، افزودن گاری محصولات و ……. با ما تماس بگیرید

طراحی و بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجو

با ما دیده شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دفتر پیشخوان دولت پارسا